tisdag 5 oktober 2010

sjuk..eller?

hopp jag är sjuk och har fått antbiotika. saken är bara den att jag aldrig fattade vad jag var sjuk i. tänkte att det nog står på medicinen som doktorn skrivit ut men icke. tog blodprov idag och då passade jag på att fråga sjuksköterskan vad jag hade för sjukdom. men hon visste inte. läkaren hade bara skrivit i vilka mediciner hon skrivit ut inte varför. jag bad henne fråga läkaren och skriva ned det pa en lapp så att jag kan ta med lappen och visa ngn som kan översätta.

var i gbg i helgen. maxat med känslor inpressat på två ynka dagar. phu! roligt, underbart, hemskt, tröttsamt, uppiggande...allt! nu är det bara 10 dagar kvar tills vi ses nästa gång, sweet!

känns konstigt att jag snart ska flytta ifrån elin. kommer sakna hennes sällskap. men samtidigt ska det bli så himla skönt att äntligen få packa upp. att slippa dra in och ut en bäddsoffa. (är iof bra för då sover jag inte lika mkt mitt på dagen).

nej nu ska jag nog snart börja få ut allt folk från skolan så att jag får komma hem till wilma (och true blood) ngn gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar