fredag 22 oktober 2010

orka!

orka med min jobbiga mage!! krampig, bubblig, uppsvälld, ond... blä! skulle egentligen varit på middag med klassen ikväll men min mage ville inte. mamma tror att jag har vätskebrist och att det är därför den kör ihop sig. så nu dricker jag en massa. jag gillar inte att dricka...eller jo jag gillar att dricka som i att gå ut och dricka vin och så men inte att hinka vatten. måste kissa så ofta. orka! men hellre det än en ofungerande mage.

mitt rum kommer sakta men säkert i ordning. eller ja jag skulle ju inte kalla det ordning. men om man jämnför. tvättar så fort jag får tillträde till tvättstugan. har kommit på att jag har så sjukt mkt kläder som jag aldrig använder. kläder jag inte gillar eller som inte ens passar.

njuter annars av alla svenska saker mamma och gunnar hade med sig. blev att vi bara skeppade av allt här, så när jag bott hos elin har jag nästan glömt vilken gulddruva här låg. nu äter jag kanelknäcke, skorpor, fäboknäccke, leksandsknäcke, kaviar, polarknäcke, saft, riskakor och säkert ngt mer som jag glömt. ja gott är det iaf! och grovt, för det ska vara bra för magen.

nej nu ska jag gå ut med wilma och sen gå och sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar