lördag 9 oktober 2010

det visste du inte...

igår var vi på fredagsmys hos grannen. det var faktiskt riktigt trevligt, förväntade mig att jag skulle tröttna. men icke, vvar kvar till efter ett. så massagen som jag och elin lovat varandra får bli av en annan dag, kanske imorgon. söndagar är ju ändå en slappisdag!

5 saker du kanske inte visste om mig;
* är väldigt intresserad utav historia
* funderar seriöst på att börja följa Robinson
* kan välja nyttiga alternativ framför onyttiga
* kan inte bara vända när jag gått fel. måste byta trottoar.
* vill inte sova i för lite kläder med risk för att huset brinner ner och jag behöver stå utanför u bara trosor eller naken eller vad jag nu har på mig.

5 saker jag tycker om;
* att lukta wilma på kinden just innan jag somnar
* när man städat hela dagen och sen lägger sig i rena lakan och känner ajax-doften
* att få sätta sig på toaletten när jag hållit mig alltför länge.
* att få frukost på sängen
* att få brev från snälla människor

5 saker jag inte tycker om;
* när tjejers tofsar börjar ända nere i nacken...
* hobbypoliser!!
* trängsel
* när wilma ätit för mycket glass och fiser ägg-fisar hela kvällen
* krig

ska till parkcafe ikväll och dricka öl, eller ngt nyttigare med mina oktoberfest vänner. ska bli nice!

1 kommentar:

  1. Sak jag tycker om: Att lukta Bodil på kinden innan jag somnar...

    SvaraRadera