fredag 22 oktober 2010

godis!

för att citera mig själv "när det är helg då får man äta hur mkt godis man vill". mmmm min mage kommer att må ännu sämre snart... nej fy tusan. godiset man äter på helgen räknas inte. man blir inte tjock, man mår inte dåligt, man får inte hål i tänderna. det är iaf så det borde vara. om man tex är och hälsar på ngn gammal snäll tant som bjuder på döds äckliga kakor, man är snäll och äter en. ja då borde inte den räknas. här är man snäll och offrar sig, ignorerar tungans tydliga och högljuda protester och trycker ner kakan. ja då borde man ju inte bli straffad med att bli tjock! logiskt, eller hur!

idag hade jag tänkt att jag skulle hinna greja en hel massa. men med tanke på att jag bara just hunnit duka av frukosten så känns det lite sådär. tiden försvinner lixom.

om en vecka är jag i sverige på lov. ska bli så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar