torsdag 7 oktober 2010

urinvägsinfektion!

var hos doktorn igår igen. inga köer i tyskland, bara att gå in och säga att man vill prata med doktorn. iaf, så fick jag gå till en annan än den jag tidigare varit hos. den nya dumförklarade typ den gamla. ingen smitta, halva dosen antibiotica men däremot återbesök om en vecka. han hade helt andra åsikter än den andra. hrmm...knepigt. hade med mig ellen dit och medan jag satt och pratade med läkaren gick hon fram och skakade hand med skelettet. döds sött!

vad gör man om man har en sadistisk hund? hon kliar, biter, river sina tassar sönder och samman. fungerar med sockar men den enda jag hade jag försvunnit. frågan är varför hon vill sabba sig själv så?!

har fått en hundvakt som nästan ber om att få vara hundvakt. underbart! hon tar wilma på promenader, myser och är med wilma när jag är i skolan. perfekt!

dags för frukost, mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar