torsdag 14 oktober 2010

flyttdags och nilsbesök.

imorgon ska jag först passa ellen, sen kommer nils, sen ska jag flytta och sist men inte lättast ska jag till skolan...phu! det kommer att bli en tuff dag. håller på att packa en massa nu så att allt ska vara så gott som klart tills det att nils kommer.

wilma är inte direkt helförtjust i mitt packande. hon blir oroad över att jag tar fram min stora väska.

känns riktigt konstigt att flytta ifrån elin! men samtidigt ska det bli så skönt att äntligen få komma iordning. packa upp, tvätta, sova i eget rum, slippa känna att jag tränger mig på.

jag har en jättelöjlig tanke. tänk om det vore så att när man dör så kommer man till en plats där alla svar finns. som en stor databas. där kan man få veta vem som dödade olof palme, vem som stal den sista chokladbiten den där lördagen då ingen ville erkänna, hur många liter mjölk man druckit i sin levnad osv. det vore väl rätt fräckt?! sen så kommer det att finnas ett stort bord där allt man ätit ligger. 5 miljoner vindruvor, 500 kg fett, 1 hund (som man säkert fått i sig under alla utlandsvistelser), 500 000 bananer... läskigt va?! men skulle ngn ha wilma på sitt bord skulle jag nog dubbelmörda den personen! hon skulle säkert ändå smaka segt. hon är ju bara senor och ben. men jag säger om. undrar vart man hamnar då... jag menar om jag dubbeldödar ngn. i helvetets databas?

nej nu ska jag fortsätta att packa.

puss hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar