tisdag 19 oktober 2010

städning, uppackning och ommöblering!

i fredags flyttade jag tillbaka till min egna lägenhet. nils va snäll och bar en massa (hjärta, som man inte får skriva på bloggen för då vill de inte lägga upp inlägget..). eftersom att han var här så blev det inte av att jag packade upp, utan jag började packa upp och i och det blev en enda röra av allt. samtidigt noterade jag att jag fick ont i nacken av att ligga nedanför fönstret så när nils åkt så flyttade jag sängen till andra sidan av rummet. detta har inneburit att mitt rum verkligen är totalt uppochnervänt. möbler, grejer...ja allt jag äger är i en enda röra och jag hittat ingenting. plus att 2/3 av mitt rum fortfarande är nedpackat i källaren. så idag ska jag ta tag i allt. eller ja så mkt som jag hinner. börjar om 3h plus att jag sitter här istället för att vara effektiv...

borde verkligen ta kort på rummet innan jag börjar. det är verkligen sjukt stökigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar