torsdag 30 september 2010

läkarbesök!

Nu har jag ringt runt en massa. kollat med min svenske husläkare, skolan, vänner och familj och kommit på att det bästa vore att kolla upp min yrsel här i tyskland. se till att få bergochdalbanan att stanna. så jag hoppas att följande ska ske;

jag får läkaren att förstå hur jag mår.



jag blir så tvungen att ta sprutor för att läkaren ska kunna se mina värden.


läkaren kommer fram till att det typ är vitaminbrist eller liknande och jag får ngn kortvarig kur och sedan lite bra kostråd.


jag kommer att bli bättre än någonsinn och jag kommer att kunna dansa som en gud.


eller ännu bättre vore;







...men av erfarenhet vet jag att så inte kommer att bli fallet. möjligen att allt kan försvinna av sig själv inom sinom tid men inte på 2 sek. men visst hade vet varit bra! i mitt nästa liv så ska det vara så. då kan jag vara sjuk helt plötsligt om jag vill gå hem från skolan men så fort jag kommit ut genom dörren så är jag frisk igen. perfekt! fast det finns andra saker jag hellre skulle vilja ha än kontrollen att styra mina åkommor. tex att kunna ha förmågan att få folk att förstå skillnad på rätt och fel eller att kunna få olyckliga människor lyckliga. men i detta liv får jag vara nöjd med den jag är och vad jag kan åstadkomma med att bara vara bodil!

1 kommentar:

  1. Att du är Bodil, det är bra nog. Du ser inte själv hur bra du är.
    Kramar
    Pappa

    SvaraRadera