torsdag 9 september 2010

inneboende

nu har jag packat mig upp hemma hos elin. känns riktigt konstigt att vara boende på schleissan igen. nu kan jag festa på enchiladas utan att behöva tänka på hemresa ;). men denna helg lär jag nog mest sova. känner mig helt död. längre och intensivare klasser plus att min kropp är van vid sommarlov. phu!

wilma tar sig. hon är inte alls lika orolig och inte lika mammakär i sin döda kyckling. men hon är trött, mkt trött.

var och handlade igår. känns så himla gött att ha mat hemma och inte bara snylta. nu kan jag äta bäst jag vill. får väl iof passa mig lite för att jag inte ska få ngn varning på skolan.

känns så konstigt att sommaren är över. visst, det kan väl komma lite varma pustar ibland men inte alls den här "gå-i-t-shirt-värmen". suck. det är väl bara att acceptera antar jag.

nu ska jag till banken och se vad som hänt där medan jag varit borta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar