onsdag 29 september 2010

yr!!



känns som att jag åkt karusell. är yr i hela skallen och det går aldrig över. suck! orkade bara inte med att åka till skolan idag. kan inte snurra, blir fort för mkt, kan typ inte överanstränga mig för då blir jag yr...blä!

har dödslågt blodtryck så det kanske är de. ja vet inte. får väl se om det går över. annars får jag väl göra en massa tester. kanske har järnbrist eller nåt.

idag har jag köpt ett extern hårddisk. nu ska min dator gå snabbt och bra. men tror att jag köpte en konstig. den behöver ström och den är ganska stor. elin har en pytteliten sak som man bara för in med usb med lika mkt minne som kostade lika mkt. men jag kan ju ingenting om sånt. nu kan jag iaf bli av med skiten som ligger på datorn så att den slutar sega.

sen skulle jag köpa en cykelsadelfluffgrej. då kunde man välja mellan en fin för 99 euro eller en ful för 3... ni kanske kan gissa vilken jag valde ;)

elin är oxå hemma. så vi har en riktig sjukstuga. jag är ju inte sjuk på riktigt då men ändå. blir så sur på att vara yr. kan ju inte göra någonting. är typ hungrig men vill inte äta. är rastlös men vill inte röra mig...blä blä blä!

till helgen ska jag till snigel. snart snart. ska bli så himla skönt att få krama om honom igen. känns nästan som att ha ett litet minilov. komma bort från skola och allt ett tag.

<3

1 kommentar:

  1. Var rädd om dig! Låter inte riktigt bra, vänta inte för länge med att kolla upp dig.
    Kram kram
    pappa

    SvaraRadera