måndag 6 september 2010

münchen

så då var jag tillbaka i münchen. sitter i min riktiga lägenhet där jag ska bo inatt. mitt rum är uthyrt tom den 15 okt så tills dess måste jag bo hos vänner. men det ska nog gå bra. är mest orolig för wilma, om hon kommer att skrika en massa eller hur hon kommer att reagera på att bo i väskor och på tillfällig plats. men förhoppningsvis ska det gå bra.

resan hit gick över förväntan, wilma sov som en stock från det att tåget rullade in tills det kom in i münchen. så himla skönt att hon är så lätt att resa med.

när jag kom hit till lägenheten träffade jag för första gången den nya tjejen. miss rosa... så otroligt underbart att idioten samlade sitt förnuft och packade sina saker. för att vara så dum i huvudet var det över förväntan att han skulle vara så smart att flytta!

men nu har jag en massa saker att göra...orka!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar