tisdag 7 september 2010

mögel

ja jag har verkligen fått något att göra... något är fel på vårt badrum. det har på något vis kommit in vatten i väggen som leder till de förråd där jag har förvarat alla mina saker då mitt rum varit uthyrt. igårkväll fick jag veta att ägarna till lägenheten skulle komma runt kl 10 och titta på den och att rummet då måste vara tomt. det luktar skunk och vissa saker är mögelskadade. jag blir så trött. varför måste det hända just mig. kunde inte det varit ngn annan.

jag flyttade in garderoben i mitt rum men känner nu att här luktar så det blir nog källaren för dem med.

jag hoppas på att kunna tvätta det mesta och att det sen ska bli rent. men änndå. och nu ska jag bo hos elin, vill ju inte ta med en hel koffert med mögeltvätt till henne. tror inte att det är mögel på det som legat i garderoben men det har den där underbart instängda lukten. phu jag blir så trött!

skulle passat barn idag men jag tror ärlig talat att jag inte hinner. men de är snälla. säger att jag kan komma en annan dag istället.

jag är törstig hela tiden och har hur torr hud som helst. så har jag köpt en ny hudkräm som luktar supergott men av den blir jag ännu torrare. känns ju lite meningslöst.

wilma har blivit helt fanatisk. hon tror att en död plastkyckling är hennes dotter. hon har med den överallt och hon tycker inget är kul förutom att vara med den... sen är hon jättetrött och gryr till ibland. jag undrar om det är något som inte är som det ska!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar