tisdag 16 februari 2010

världskrig

oj oj oj så krångligt allt kan bli. har blivit fruktansvärt irriterat i lägenheten. allt jag gör är fel, oavsett! alla...eller ja den ambitiöse iaf är sura. min teori är att hans bantningsplaner inte går så bra. han lixom många andra trot att de är så himla sunt att skippa vissa mål. och han som i vanliga fall blir på dåligt humör när han är hungrig..nu är han ständigt hungrig = ständigt sur! plus att han kommit på att han ska hålla detta i två månader och sedan gå tillbaka till sitt vanliga liv. underbar plan....not!!! så nu kommer jag att ha en sur sambo i två månader..suck. det är allt dags att ta sig ett snack med mannen. men samtidigt så blir han så elak och kall att jag inte riktigt har ngn lust. för när jag gör ngt så är det så himla mkt värre än om han eller den prostituerade gör samma sak. är lite rädd att den prostituerades syn på kvinnor har smittat av sig lite...idiot!

vd som är bra är att jag har lov. så jag kan rymma iväg mer än vanligt. den ambitiöse jobbar hela dagarna...så att han blir trött OCH hungrig. bästa kombinationen...

1 kommentar: