fredag 26 februari 2010

frukost.

har just ätit en helt underbar frukost. älskar att kunna sitta i lugn och ro och bara äta en massa go frukostmat. sist jag handlade unnade jag mig brie, mjukost, mozzarella, salta kex, tomater, ciabatta, äpplejuice...och allt har jag tryckt i mig nu. eller ja lite ur varje förpackning. gott gott gott!

imorgon ska jag sitta barnvakt. annars har jag ingenting inplanerat på hela långa helgen. ska bara se till att få undan saker jag tänkt på länge. ska bygga ihop min nya säng, skicka mail, kolla upp stipendium, gå promenader, klippa färdigt wilma. ja en massa saker som egentligen inte räknas till att man gör ngt men som ändå måste bli gjorda.

1 kommentar:

  1. harlå frukost!

    jag undrar: när är det passar bäst för dig att nån f.eks. jag hälsar på i ditt land? och går det att åka snowboard då och är det sol då och ha en bra dag

    SvaraRadera