lördag 27 februari 2010

konservativa jävlel!

jag bor med världens underligaste människa...suck. himla konservativa jävel. fick en "ny" säng i onsdags och skulle försöka sätta ihop den igar. eftersom att min gamla säng fortfarande är bra sa tänkte jag att jag kunde sälja den. men i väntan pa besked sa ställde jag ned den i vart gemensamma källarförad. men det var alltsa inte ok. sa fort jag kommit innanför dörren efter skolan kom den prostituerade och klagade. nu kommer han inte at sina saker. försökte pa ett vänligt med bestämt sätt säga att anledningen är att han fyllt upp hela föradet själv och att nu min isärplockade säng bara fyllde upp det sista.

tycker inte att man kan klaga när man själv har hela föradet själv. han har inte ens fragat om han fick fylla upp det. och det klart att det är ok. det är ju till för att användas. men samtidigt är vi ju tre om utrymmet sa skulle jag eller den amitiöse behöva lite plats sa antog jag att det var ok. nu pratar han inte med mig längre. den ambitiöse som är hemma den här helgen lär fa höra hans klagan när han kommer tillbaka.

sa istället för en lugn hemmakväll igar sa akte jag till en kompis. därav att jag inte har nagra a med ringar i detta inlägg. vi sag downfall, ganska kass. kändes som att det varade i en evighet men när jag läste pa fördralet sa var den bara 104min. = döds seg!

var iaf nice att komma bort lite. nu ska vi tillbaka för att bygga säng. sa slipper jag sova pa den ambitiöses soffa!

solen skiner, jag älskar det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar