torsdag 18 februari 2010

grattis pappa!

idag fyller min älskade pappa år, grattis!

gammal kärlek rostar aldrig, är det verkligen så? kommer det aldrig att bli bättre? att se en massa hånglade par, par som håller handen, par som tittar på varandra med kärlek i blicken, par som verkligen funnit varandra... de finns överallt och det sliter i mitt hjärta att se dem. men det går över, det är iaf vad alla säger. vissa dagar känns allt bra. jag mår så bra. jag gör ju det jag vill. jag lever det liv jag vill leva. men så får jag en down och då kommer paren krypande som bara för att reta mig kysser varandra framför näsan på mig.

i mitt nästa liv ska jag bli modig!

juhaa kom ned igår. så kul! visste knappt att jag saknat henne så mkt. men att prata med henne nu var som att hon aldrig flyttat. jag har så fina vänner. jag har ju ett bra liv. så varför klagar jag. ryck upp dig bodil! gå ut och skaffa dig ett liv om du inte är nöjd med det du har. fegis-bodil!

1 kommentar:

  1. Tack min älskade Bodil!
    Tycker du är modig i detta livet. Det går inte att rycka upp sig, bara landa. Sen faller man inte djupare. Du är en fantastisk tjej! Kramar

    SvaraRadera