söndag 28 februari 2010

konservativa jävel del 3.

sista och förhoppningsvis avgörande delen i följetongen konservativa jävel.

när den prostituerade kom hem igår tog jag tag i honom nästan direkt. sa att det inte var ok att han flyttade runt mina saker utan att prata med mig först. visade sig att han oxå varit rätt sur. men efter lite samtalande blev det ändå ganska bra. han tycker inte om att ta upp saker med mig men jag försökte få honom att förstå att han måste innan han bara gör saker. så på sätt och vis var det nästan bra att den ambitiöse inte var hemma. det gav den prostituerade ingen chans att gå via en tredje person.

min "suddaknapp" har blivit knäpp. den vill inte alls samarbeta. måste slå på den för att den ska vilja sudda...blir tokig! tror att det ligger ngt smuts i datorn som håller emot. för innan var det P:et som krånglade och efter lite bankande och skakande av datorn blev det istället T:et och efter ytterligare lite skakande nu suddknappen. försökte att skaka datorn så att skräpet skulle hamna under en knapp jag inte använder men det går inte. nu har den hittat sitt boende under suddknappen och är omöjlig att flytta. hå, suck!

idag är det söndag och jag ska bara vara hemma och greja. fick inte gjort allt jag ville igår eftersom att mkt tid tillbringades solandes på balkongen i bara upprullad t-shirt och jeans. åh, underbara sol!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar