fredag 19 februari 2010

glad

så nu har den ambitiöse fått lite mer kontroll över sitt bantande. phu! äntligen kan vi retas och prata som innan. vi var på bio igår med två andra kompisar. såg flickan som lekte med elden på tyska. så konstigt. men jag måste ändå säga att de gjort det riktigt bra. munnarna stämde sånär som precis. blev verkligen förvånad över att jag hängde med såpass bra. visst jag har läst böckerna, men det var flera år sedan. men ändå. jag är lite inponerad iaf.

det finns en överskningssekvens i filmen (ska inte nämna vilken om det är folk som inte sett den) och jag skrek till så att hela vår lilla grupp hoppade till. de blev mer rädda för mitt skrik än för filmen... värt att nämna var att det var förutom oss fem pers i hela den stora salongen.

vad som är lite kul är att den ambitiöse inte kan skilja på pappa och på nils röster. han hade pratat med pappa och trodde att det var nils som ljög om sin sydamerikaresa. han kom till mig och sa att nils sagt att han skulle till asien. då förstod jag att han tagit fel...igen. men för mig har de aldrig haft särskilt lika röster. men att han tar fel kan kanske ha och göra med att de är de enda två killarna som ringer. hoppas att han inte sa ngt dumt till dig pappa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar