lördag 27 februari 2010

konservativa jävel del 2.

jäkla idiot. när jag kom hem idag så hade den prostituerade flyttat upp madrassen och lagt den på alla mina pysselsaker. han frågade igår och jag sa nej. måste han flytta runt mina saker. det är ju hans saker som fyller källaren. plus att han har en cykel där när vi har ett riktigt cykelförråd oxå. han kunde vänta tills jag kom hem och berätta hur han tänkt men att bara flytta mina saker. vi betalar exakt lika mkt för förrådet, balkongen, skrubben och alla andra officiella ytor. men han tror att han äger källaren och balkongen...blir så sur.

sen kan han inte diska. han använder bara disktrasan så allt som sitter lite hårdare får vara kvar. och han förstår inte ordet måtta vad det gäller parfym och deo...han sprayar alltid inne på toan. detta gör att hela hallen och mitt rum som är närmast stinker. visst kan det lukta gott med en svag doft av parfym men inte när hela rummet stinker parfymeri! sen är han ju äldst så han vet mest och vi borde lyssna och buga åt honom. samtidigt så är han inne i ngn sorts 30 års kris. köper en massa, skryter om allt han kan, köper bara toapapper och diskmedel om man ber honom...men det kan ju inte jag göra, jag är ju yngre och tjej.

vad som bara stör mig lite men som stör den ambitiöse är att han aldrig lägger folie eller lock över sin nystekta mat så att när man öppnar kylskåpsdörren så möter man en vägg av lukten från hans mat. varesig jag eller den ambitiöse kan ju laga mat eller baka lika bra som honom. så han måste ju bara lägga sig i och säga hur vi ska göra. sen blir inget lättare av att hans engelska är helkass och att han vägrar lyssna på min tyska.

som ni kanske förstår så får jag snart krupp på denna idiotiska varelse...eller jag snart och snart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar