onsdag 10 februari 2010

söndagsbad

i söndags skulle jag ta mig ett rikigt skönt bad. jag tappade upp gött varmt vatten. i min jakt på badolja hittade jag min eukalyptusolja, som man egentligen ska ha för inandning. tänkte att jag kunde få mig ett gött förkylningsbad. härliga ångor och så. men så satt jag där i badet. allt var bara så gött tills jag kände att det började sticka på ryggen...och sen på benen, och magen och armara. det kändes som att jag bränt mig i solen. så det blev inte så mkt med mitt sköna söndagsbad, min prickiga kropp fick smörjas in med kräm och vila i sängen istället. så blev det med det!

har gjort iorgning vår skrubb. nu är där ordning med alla verktyg, strykjärn, tyger. oj oj så fint!

fick en väska idag. den var hemsk att släpa hem. gav ganska snabbt upp att få med den på cykeln. men inte tillräckligt fort för att inte hinna bli total irreterad på allt. nu kan jag iaf åka hem med en massa saker.

saknar min bil i detta snöiga väder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar