tisdag 13 oktober 2009

väder


vädret är så himla konstigt här. förra veckan var det 20 grader varmt och imorgon lovar de snö... jag har ju inte ens min vinterjacka med mig. i morse när jag var ute med wilma började det hagla, jag som bara hade ladder... det blev till att byta strumpor. eller kanske inte byta men gå i blöta. går ju inte att slösa på tvätten hur som helst ;) det handlade nog mest om att jag var lat!

när det är sånt här grått väder blir jag mest sugen på att sitta inne med en bra bok och tända ljus.

i helgen ska jag till oslo. är lite nervös. vet lixom inte hur jag ska bete mig. bete mig mot nils. som att vi vore ihop, som att vi bara är vänner, som att... gör jag som jag känner för stunden har jag en känsla av att det kan gå fel. är ju somsagt bra på att klumpa till det. "så typiskt dig bodil", hur många gånger har jag inte hört det efter att jag berättat ngt klantigt jag gjort? men jag tror nog att jag ska klara mig. det kanske blir rent av roligt ;P tror nog att det blir bra bara jag kommer dit, även om det känns nervöst nu.

nä nu ska jag läsa. har fått låna twilight av en tjej i klassen. vilket typ är min första bok på engelska. har börjat flera men slutat. och böckerna vi var tvungna att läsa i skolan...ja jag såg filmen istället..men nu så, nu jälar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar