torsdag 1 oktober 2009

tro eller sanning

just nu känner jag jag mig som damen ovan. men jag borde känna mig som mannen nedan. varför är det så? jag menar jag tränar typ 4 ggr/dag så jag borde vara ett muskelberg. platt mage, små bröst, het...men icke sa nicke. istället känner jag mig bara svulstig. om jag inte hade tränat så mkt hade jaf nog sagt att det berodde på att jag borde träna mer...men nu är det ju inte så. mamma säger mer protein. så nu blir det linser, ärtor, ägg, kött och fisk för hela slanten. nej men mer än jag brukar. och så ska jag verkligen försöka hålla godis och glass bara till helgerna. även om det innebär att den unge äter upp alla glassar under veckan. men jag har gömt några längst bak i frysen som jag hoppas att hans ska missa. annars kommer brodern imorgon. det ska bli kul. vi ska till oktoberfest, trots alla bombvarningar. vi ska ju bara dit den dagen då flest människor är där och om al kaida vill bomba så lär de ju välja då...men men. skottsäker väst och mkt öl så ska vi nog klara oss fint.

just nu känner jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar