tisdag 6 oktober 2009

protein - den nya kosten


jahopp, så visade det sig att jag äter förlite protein. det är iaf vad min personlige doktor (min mamma) säger. så idag har jag handlat hem kikärtor, linser, majsmjöl. nu ni kära vänner ska min mage fyllas. gjorde ngn slags ärtpålägg i förra veckan som blev gott. syster e har alltid sagt att det är så lätt. men jag trodde henne aldrig och vågade inte. men så nu tänkte jag på henne och det var ju svin lätt! hur bra som helst! dock har mitt knäckebröd tagit slut, det är ju på knäckebröd som det är som godast. får väl tindra lite med ögonen när ngn annan ska handla. för jag orkar inte gå igen.

köpte även ngn slags kaviar-fejk. men jag kan ju hoppas att den är god. tycker annars att det blir lite tråkigt med bara ägg och salt på mackan. fattas ju lixom ngt.

annars blir det skola idag. var hemma igår för att piggna till lite. tror att jag höll uppe allt medan broder g var här. men så när man åkte så släppte allt. blev helt färdig. var en hel kraftansträngning att åka och repa i skolan i typ en timme. men repet gick bra. jag ska få ha med mitt stycke på nästa föreställning. ska bli så kul. tänk att lilla jag ska få göra ett stycke.

föreställningen kommer vara lite sådär lagom mellan höstlov och jullov = då ingen är här ;) men jag kan ju köpa filmen efteråt och lägga upp stycket på facebook eller nåt. för den här sidan är ju helt knäpp. har inte alls fattat hur jag ska göra för att lägga upp en video. den vill inte alls när jag försöker.

ja ja nu ska jag ta hand om min tvätt. puss hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar