fredag 23 oktober 2009

om en vecka...

nu har jag varit på en lång promenad med wilma. jag kände mig bättre och tänkte att min blogg behövde ett gladare inlägg. om en vecka och några timmar har jag lov. en hel vecka! då kommer mamma och syster e och efter dem pappa. ska bli så kul. visa hur jag bor och bara umgås.

på söndag ska jag laga middag till mina vänner. det ska bli kul. missade ju träffen förra helgen så jag får ta igen det denna. sedan gjorde jag en uträkning och det visade sig att skolan ska betala mig 400 euro för all låsning. gött!

det visade sig vara en vecka mer innan föreställningen än jag räknat med. känns rätt gött med tanke på att en av mina dansare varit sjuk hela denna veckan. nu kan jag ta det lite lugnare.

jag har det rätt bra egentligen. går bara lite mkt upp och ned...eller ja att det går upp skadar vääl inte. men jag blit så trött på att det går neråt. önskar bara att jag kunde sätta upp ett filter för nils-tankar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar