måndag 12 oktober 2009

klant-Bodil

facebook är bra på många vis. man kan ha kontakt med folk, kommentera bilder och allmänt fördriva tid. det är både bra och dåligt att allt går så lätt. men så kan man klanta sig. som jag gjort. inte tänka bara skriva. är lixom för lätt att skriva till ngn. och så tänker man inte på att alla faktiskt kan läsa. allt är ju lixom helt öppet. skäms så att jag mår dåligt.

ville ju inte att det skulle bli så fel. ibland vill jag bara spola tillbaka tiden och ta tillbaka ngt jag sagt eller gjort. virrrr...och så blev det aldrig gjort. men tyvärr är det inte så lätt. skulle oxå vilja att det fanns en "när du gjort fel gör du såhär för att det ska bli bra igen- bok".

dumma dumma klantiga jag!

2 kommentarer:

  1. Ingen fara, Bodan =) Still Friends =) haha

    SvaraRadera
  2. haha! så gör jag också! och värsta ever är ju när man råkar facebooka när man kommer hem efter en festnatt.. pinsamt, nästan alltid. kram på dig, nu har jag läst jättemånga inlägg på raken och hoppas du trots allt kommer må lite bättre sen för det är du värd.

    SvaraRadera