fredag 23 oktober 2009

en vecka sedan...


tänk, det har redan gått en hel vecka. en vecka sedan jag åkte till oslo. en vecka sedan nils mötte mog på flygplatsen. en vecka sedan jag hade nils i mina armar. en vecka sedan jag såg in i nils ögon och visste att vi hade hela helgen framför oss. en hel vecka sedan...

70 gemensamma vänner på facebook, 500 gemensamma vänner i verkligheten, 1'000'000'000 internskämt, 1'000'000'000 minnen...tänk att man kan dela så mkt med en annan människa. nils har ju varit mitt allt. han tog ifrån mig min rädsla för att lita på en annan människa. han hjälpe mig igenom allt tufft som kom i min väg. han var den som alltid tog emot mina samtal när jag var arg, ledsen, full, glad...han var den, den för mig.

vi skulle ju skaffa oss en massa små lill-nilsar...i min fantasi skulle han vara med mig tills den dag jag låg på min dödsbädd. han var den ende jag ville ha.

men det blev inte så...ingen nils och bodil i evigheternas evighet amen...ingen nils och bodil.

ikväll ska jag supa bort mina sorger. lilli fyller år och alla mina känslor ska lämnas hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar