fredag 6 februari 2009

nya vanor

denna vecka har jag ändrat mina vanor. den mest drastiska sak jag gjort är att jag inte ätit godis på hela veckan. OMG!! det har varit så svårt. jag är verkligen beroende. kommer antagligen ta igen allt ikväll, men på något vis känns det bättre än att äta hela veckan.

den andra grejen är att jag av ngn konstig anledning börjat vakna minst en timme tidigare än jag gjort innan. har varit uppe vid 11! det är ju nästan ottan.

tredje, nu när inte nils är här så har jag börjat äta gröt. har fått riktigt sug efter en stor tallrik havregrynsgröt. det är helt weard med tanke på att jag typ aldrig riktigt gillat gröt. men så hade jag några mogna bananer och vad passar inte bättre till mosad banan än just havregrynsgröt.

vår andra jazzlärare kom tillbaka denna vecka...TRÄNINGSVÄRK!! det lustiga var att även att vi inte haft henne på 2 månader så kunde jag hela hennes uppvärming. när musiken kom igår så bara följde kroppen med. nice!

min nya inställning denna vecka har varit att ge 100% på alla lektioner. blir annars lätt att jag har säckat ihop lite när läraren är sen eller när vi får för lång paus. men nu, nu jälar.

så nu, nu ni kommer jag att...ja antagligen sabba allt i helgen. massa godis, sömn, film... får ta atg i allt på måndag igen. jag kommer ju att vara fit på vardagarna iaf. alltid ngt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar