tisdag 24 februari 2009

mat

kräk kräk...jag är så mätt! jag och nils har gjort värsta ambisiösa maten. kokt potatis, brunsås, köttfärslimpa och kokta gönsaker till efterrätt blev det chokladbollstårta (orullade chokladbollar, ihop kladdad till en tårta med pärlsocker) med glass. gott gott!

snart blir det film.

annars har vi följt saras förslag och tittat på massa nudister och på konst i museet. gott att man kan göra saker gratis. men annars saknar jag allt min lilla wilma. men jag gissar att hon mår bra där hon är och att hon inte saknar mig lika mkt som jag henne.

imorgon ska jag hem. då ska jag följa med mamma och dansa gammeldans och spela innebandy. annars ska jag träffa syster h och pyssla. blev ju döds pysselsugen av att titta på all konst på museet.

3 kommentarer:

  1. du får höra av dig om du kommer till staden!! puss sarah

    SvaraRadera
  2. Tjena! Wilma verkar glad och belåten, fast hon har spytt två gånger sen du åkte.. Är det ovanligt mkt?? Hoppas du har det bra! Kram Lilli

    SvaraRadera
  3. hej. ingen fara hon gör så ibland. du är en ängel. kram

    SvaraRadera