torsdag 19 februari 2009

LOOOOOOOOOOOOOOV!!!

nu har jag äntligen sportlov. eller ja äntligen och äntligen, jag tvivs ju rätt bra där jag är. men imorgon ska jag til nils. det är det jag längtat till. nils nils nils, snurrar runt i mitt huvud ( nu är det ca 21h tills vi ses). hade en bra sista dag. Isa kom ihåg mitt namn och gav korrektioner vilket typ aldrig tidigare hänt, pia var på gott humör, baletten ja den gick bra. stygga tjejen har varit snäll, eller iaf inte gjort ngt dumt. stygga tjejen 2 har tom pratat med mig. och den var ingen taskig kommentar utan vanligt prat. woow.

nu är jag fit for fight, fast nils första kommentarer brukar ju vara att jag är blek, tjock eller ngt annat dumt. det där med första intryck kanske inte riktigt är hans esse. men andra, tredje, fjärde...aum!!

blir kanske en liten tur hem till gamla sällstorp oxå. sällstorp utan wilma, ojojhur ska jag överleva. en hel vecka utan att någon väcker mig på "morgonen" med att försöka ta över min kudde, bita mig i fingrar/tår, slicka mig i ansiktet, gräva i mitt ansikte. den lyckan går över till snälla lee.

nu blir det sista kvällen, med kärt förvaltade mamma-bullar, pappa-dammsugare och isabell-choklad, aum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar