måndag 16 februari 2009

bara fyra dagar kvar...

ja nu är det snart dags. bara fyra dagar kvar. sen du min älskade snigel så kommer jag. värmde upp igår med att ha högläsning ur orgasmboken för alla som ville i och utanför lägenheten. blev lite förvånad över det entusiastiska intresset hos vissa. den som jag trodde skulle må mest illa var den mest intresserade och sherw-the-perv som fiser högt, pratar sex, pratar om kisseman (som philledutten heter på danska), hon tyckte att det var jättejobbigt att lyssna.

förutom högläsning så har helgen tillbringats med gamal vanligt lägenhetsmys. det var melodifestival, film, mat, godis, hårfärgning (dock inte mitt hår), alla hjärtansdag med allt jag skrev om i tidigare inlägg. har haft en bra helg! idag ska becca göra sin prüfung. stackarn, men snart är det över. har själv värsta korta dagen, bara drygt 3 timmar. tänkt för 5 år sedan, då hade jag dött av 3 timmar träning. nu är det vardag. oj oj va stark jag är...eller ja...

läste i min nya och fina balettbok hur jag som dansare bör se ut...aj aj jag var nog hästlängder från den kroppen. vikt; 38-52kg, lika stora vader som lår, små bröst, litet huvud, långa händer och armar, smala anklar, bredare axlar än höfter, välarchade fötter (dock ej för)...osv. jag är dömd att misslyckas..heheh nej tog det hela mest komiskt. 38 kg, hur många muskler kan sitta på den kroppen. är kanske dags att punktera ena lungan, plocka ur ena njuren, livmodern, några meter tarmar...finns väl en hel del man kan plocka ut. skära av brösten, några fingrar, några revben...

2 kommentarer:

  1. fler dagar med orgasmboken tycker jag det gjorde min och Bellas hårfärgning lite roligare

    SvaraRadera