onsdag 4 februari 2009

allergi

i förregår köpte jag en jättefin burk med ansiktskäm, men ack. nu är hela mitt ansikte totalt prickigt. ser ut som att jag har drabbats av ngn eppedemi. jag får en känsla av att när/om jag blir sisådär 70år så kommer min apodos vara totalt proppfull. jag är 21 nu och äter redan, magnestum, pp, västkenågonting, omega3, glada gubbar... oj oj oj det kommer att gå illa detta. slutar kanske som tablettmissbrukare vid 25. hehe. nej ni behöver inte vara oroliga. möjligen för att jag äter för mkt av denna ljuvliga choklad som tillverkas så billigt i detta land. fast denna vecka har jag varit duktig. inget godis förrän på fredagskväll. bra bodil bra.

stygga tjejen i min klass har blivit snällare. hon har inte gjort ngt efter jul. bjöd mig tom på chokladrussin en dag. woow. det ni.

kan man få i sig för många appelsiner. äter massor frukt. köper själv kanske 4kg appelsiner i veckan. sen blir det kanske 1kg bananer och när jag är hos sherw-the-perv har ajg flera gånger fått smothis. c-vitamin överskott. aum jag gillar frukt. särskillt i choklad.

testade att göra barer i helgen. o va bra de är. ;) får massa energi. blir kanske att testa ngn ny sort till helgen. tack mamma för receptet.

1 kommentar:

  1. jag brukar tycka att man blir av med massa energi dagen efter man gjort en massa barer.

    SvaraRadera