tisdag 17 februari 2009

blask blask

ursch viket väder. det snöar, det töar, det snöar...blä för allt kladd. men om 3 dagar åker jag till ännu kallare och snöigare oslo. weeee. nej det är väl kanske inte just för vädret som jag åker dit. kanske mer för solstrålen i oslos mitt. ;) 3 dagar, omg, snart snart!

igår köpte jag världens påse med vindruvor, dom är typ slut nu. åt massor igår. det är så lätt. tugga svälj, tugga svälj. söta och goda, lätt att bara ta några till. men har jag bestämmt mig för att inte äta godis på vardagar så måste jag ju ta till något annat.

efter lovet så är vi en mindre här i vårt stora kollektiv. ö-rådet har beslutat att en person ska få lämna lägenheten för att tas till en annan lägenhet. risken finns dock att hon röstas ut även därifrån och kommer då hamna på paradise hotel med hela skopet veganer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar