onsdag 11 februari 2009

i väntan på tomten

jag känner mig som ett litet barn, kollar brevlådan 3 gånger om dagen för att se om det kommit ngt. syster e har sagt att hon gjort ett kort till mig och att med kortet kommer en överraskning, nils har berättat att han inte glömt mig i år på alla hjärtans dag (vilket han gjort de två andra åren vi varit ihop). så nu är jag som ett litet barn som väntar på tomten. men det är lite mysigt. veta att ngt ngn dag kommer att komma.

mina sambos här nere tycker annars att jag får och skrickar rätt konstiga kort. (men jag vet att ditt kort, kära syster, inte kommer vara konstigt...eller vet jag det?. jag menar du är ju släkt med mig), jag köpte ett kort när far var här som jag satt upp på min vägg. jättesnyggt estetiskt kort. med de är super äcklade och kan knappt titta på det. smaken är som baken. men jag hoppas inte att ni som fått ngt kort till mig blivit äcklade. vore ju lite att förstöra momenten i att komma hem och få kort.

iag har jag haft yoga. tänk man kan må så bra efter en timme. världens bästa yogalärare!!

2 kommentarer:

  1. hallå!! jag har inte ens skickat än! upptäckte idag att kuvertet jag skaffat är för litet, så själva kortet kommer i ett eget brev. dessutom limmade jag lite till på det idag, men ska försöka få iväg det imorgon. ge dig till tåls, kvinna!

    jag tycker du borde lägga ut en bild på ditt kort som kanske är äckligt. jag vill se!

    förresten gillar jag jättemycket att få vykort från dig. Fick du mitt om astma?
    pusspuss

    SvaraRadera
  2. japp det fick jag. det var ett av de kort som de tyckte var konstiga. och ett mamma skickade som det stod typ "drick mjölk..blala" och en ko. jag får väl ta kort på kortet och lägga upp det. puss och kram

    SvaraRadera