måndag 31 januari 2011

housewive?

jag har grävt ned mig i min lägenhet. eller ja inte just nu då jag är i skolan. men annars. har blivit en hemmafru. och är jag inte hemma och gör "hemmafru-sysslor" så äter jag skräp och tittar på desperate houswives... detta är illa! i lördagskväll började jag titta vid 5 och sen satt jag där klkistrad till 01.30... ILLA!!

håller på att göra ett stycke. går riktigt bra. är nöjd! har duktiga dansare som jobbar på bra. hoppas att slutreslutatet blir så bra att...jag vet inte. hoppas att resultatet blir svinbra helt enkelt :)

om två veckor är jag hemma. saknar min nils mer än jag vill. så det ska bli så underbart att få träffa honom igen! sen ska det bli skönt att komma härifrån. missar en himla massa men jag tror att jag får lika mkt eller mer igen genom att åka hem.

snart har jag rett ut alla mina csn-problem. WEEEEE!!!

puss hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar