lördag 1 januari 2011

2011!

nytt år nya tider. är det nu det nya livet ska ta fart? nu ska man säga en massa löften som man inte tänker hålla och sen ska man säga "detta året kommer att bli mitt bästa år". och sist men inte minst ska man få någon att gå på den klassiska "har du fått några julklappar iår?". det är vad man bör göra så fort det blir ett nytt år. men jag har hittills bara kört på den tråkiga "gott nytt år, nu går jag hem och sover"...

jag är dålig på att uppdatera när jag är hemma. har inte lika mkt effektiv datortid då. på gott och ont. har ju knappt kontakt med ngn. glömde mitt svenska simkort i tyskland så jag nås bara genom nils mobil och hemtelefon. lite mobbat...

nej nu ska jag packa ihop och åka till nils. syster e har varit snäll och låtit oss bo hos henne. men nu är det dags att åka härifrån.

puss hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar