tisdag 18 januari 2011

yogatest

usch, idag har jag yogatest på tyska. är supernervös!! men jag SKA SKA SKA klara det. finns inget annat. förra året var det stenhårt att jag skulle göra det på tyska så jag tog förgivet att det var det iår oxå. men ngn nämnde att jag fick göra det på engelska...hrmm. är antagligen bara för att vi fått en ny polack i klassen som får skolan att ändra sina regler. men jag har redan förberett mig på tyska så jag ska göra det på tyska. går det inte får jag väl göra om på engelska. lite surt att reglerna ändras då det kommer in en ny i klassen!

på fredag kommer nils hit. blir underbart! då ska jag försöka släppa allt som har med skolan att göra. ska iof ha coach på lördag. men det är bara en stund. sen är det jag och nils hela helgen lång <3

ska göra ett stycke för stückchenweise. eller rättare sagt jag ska försöka göra ett stycke. är lite trögt just nu och mina dansare är inte helt 100 på att de kan prestera till max. men vi ska göra ett försök och sen får vi se om vi hinner färdigt. annars får jag spara det till en annan gång.

nu ska jag gå och handla. veckans höjdpunkt. inte själva handlingen men att få hem massa götta :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar