fredag 28 januari 2011

prüfung avklarad!!

woho!!! nu har jag klarat av prüfungen. så himla skönt! lättnaden sprider sig genom kroppen :)

nils tycker att jag ska ändra mina "rutor". de rutorna där man kan kommentera genom att bara klicka ett klick. men va tusan ska jag ha? "stackars dig" - jag gillar ju ändå lite sympati, "fräckt" - för att allt jag gör är så himla fräckt...not, eller va då??? har ngn en åsik så får ni kommentera och säga vad ni vill att jag ska ha för rutor. jag tyckte att jag var så smart när jag skrev rutorna. men ingen klickar så kanske stämmer det vad nils säger.

annars så fick jag hem en spanska-kurs idag. nu ska jag lära mig spanska. får väl se hur det går. jag beställde via amazon vilket jag tyckte var himla smidigt. men icke sa nicke. fick en himla massa mail om att allt var fel. kunde inte batala med svenskt visa bara med tyskt och kunde inte ta räkning och inte betala med mitt tyska kort... trodde att jag inte skulle få ngt. men så knackade postgubben...eller ja postgumman på och gav mig paketet. nice! köpte även en platt/lock-tång som jag skulle få från mamma i födelsedagspresent. men den var inte alls som jag ville. beskrivningen var som den skulle men inte tången. miss rosa skulle ta sig en titt. annars sa nils att man kan skicka tillbaka trots att ingenting är fel. ja det får vi kanske kolla upp. går kanske inte att kombinera en platt och locktång på ett bra vis. den mamma köpte kanske var det bästa alternativet... himla krångligt det här! ja ja vi får se hur det blir.

nu har jag två veckor kvar i skolan sen kommer jag hem. hem till gamla sverige. tänk om ett halvår kanske jag bor i gbg tillsammans med nils. det blir andra tider det.

csn krånglar. sidan vill inte. de vill inte. min dator vill inte. ja ja någon gång kanske jag får mina pengar.

borde ta lite fler kort, och borde framkalla kort igen. blir lite tråkiga inlägg med bara text. jag har ju trots allt köpt en fint linslock. ett där det är ett gummiband runt själva linsen. så nu KAN jag inte tappa bort det!

puss hej

1 kommentar:

  1. Du är bra, alla vet det utom du ;-)
    Grattis till att du klarade din prüfung.
    kram kram

    SvaraRadera