onsdag 19 januari 2011

skola

ibland...eller ja ofta är min skola så himla korttänkt. igår sa de till oss att 3:ornas foton kommer att bli på februarilovet! suck suck SUCK!! kan de aldrig vara ute i tid?? jag menar de måste väl ha bokat fotografen sen länge. de säger åt oss att boka flygbiljetter i tid men så kommer sånna här saker upp. visst om det hade varit en vanlig helg. men nu när vi har en veckas lov? tänker de inte på att vi som inte är tyskar vill komma hem? blir så himla trött. var ju samma sak i höstas när vi skulle gå på en workshop mitt i lovet. tänk lilla skola tänk!

yogan gick bra igår. skönt! men nästa vecka ska jag göra det igen. eller då ska alla göra det. får spara den nervositeten till då.

har börjat på mitt stycke. är roligt! första repet med dansarna idag. får se om vi hinner färdig i tid. borde varit här på lovet eftersom de så smart har lagt genrep och ljusrep då... plus att det finns mycket fler lediga studios då än nu på helgerna. blir iof lite irriterad. hela planen över helgerna är överfull. varje minut i studiorna (plural på studio?) är bokad. men så i söndags när jag var där så är det bara folk i en av tre!! kan man inte komma när man bokat? eller inte boka om man inte ska komma. ngn annan hade ju kunnat vara där.

2 dagar kvar... <3

3 kommentarer:

  1. jag tänkte bara säga att jag läser varenda bloggpost. men jag är tokigt dålig på att kommentera. HEJ BODIL. ps jag och din far tänkte ha gemensamt födelsedagskalas i februari, menar du att du inte kan komma hem då??

    SvaraRadera
  2. nähä?! gud va kul. jo jag kommer hem då. blir mest lite bitter på att det är så mkt som dyker upp som jag missar. men jag tror att jag kommer att få det bra hemma! kramar

    SvaraRadera