onsdag 15 december 2010

choklad och nötter

igår var jag och städade hos min ena familj. de hade fått en hel kass med choklad och nötter. mamman i familjen trodde inte att det fanns en chans att de skulle kunna äta upp allt så hon la över en hel del till mig. perfekt visade det sig. när jag kom till skolan hade halva klassen mens... mens + choklad = bra!

hela lägenheten pryds av nötskal. vi knäcker för fulla muggar med ngt som liknar en konservöppnare. det blir inte heller renare av att wilma gör finmalet mjöl av de nötter hon ska öppna.

miss rosa berättade om en affär med massor av hundkläder. tänkte ta en titt där idag. bli kanske en liten dirndl...eller nej...men kanske ngt annat fint. tänkte ringa min andra mamma och höra hur hon mår. hon födde barn för en vecka sedan. har köpt döds fina bodys som babyn nog inte kan använda än på ett halvår..:)

nej nu ska jag få ur tummen ur röven och åka in till stan. puss hej

1 kommentar:

  1. haha, jag läste att du skulle ringa din mamma som fött barn :o Jag tänkte att mamma skaffat barn i hemlighet, haha.
    vi ses snart, syster! puss

    SvaraRadera