tisdag 7 december 2010

slask..

jag ser det töar, jag ser det töar, det var väl roligt hurra! eller ja inte!! regn och skit och så var typ al snö borta. det ligger kvar såpass mkt att det skulle kunna frysa igen och bli så halt att det dödar alla trafikanter på vägarna.

jag har klippt wilma. nu ser hon ut som en råtta! hon hade så långt hår att det inte kunde vänta ändå tills i vår. och nu är det ju en massa plusgrader ändå!

ska visa upp mitt stycke för en lärare imorgon. undrar vad hon kommer att säga. hoppas att det blir kritik som jag kan använda mig av och inte att man sår massa skit i ansiktet. läraren är otroligt bra men samtidigt kan hon säga saker som bara skadar. "dag-ettorna klarade det på 10 min!" om det är ngn övning vi har lite problem med.

min barndomskompis fick barn förra torsdagen. samma födelsedag som min syster ;). känns jätte konstigt att han är pappa. vi som gått i samma klass, som vuxit upp ihop. han är pappa och jag...ja vad tusan gör jag. jag fjompar omkring mig i danssalen varje dag...

nej nu ska jag ta an disken...suck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar