torsdag 5 januari 2012

dags att inviga det nya året

nytt år ny energi! på lördag åker jag till münchen, där ska jag samla kraft. nu får jag försöka väcka mig själv ur dvalan som legat som ett moln över mitt huvud hela vintern. nytt år betyder en piggare och gladare bodil, ska betyda det iaf!

idag har jag varit på gekås. mest för att jag inte kan låta bli då jag skulle besöka en av mina bästa vänner i ullared. då måste bara man (bodil iaf) gå in på gekås...

pappa var med på radion idag. det var fräckt tycker jag. eller han pratade inte men de läste upp ett inlägg han skrev och diskuterade runt vad han skrivit. finns att lyssna på nätet på p3:s hemsida. christer i eftermiddagens program efter 45 min.

nu ska jag fortsätta greja. sen blir det sängen för jag är trött...som vanligt ;)

2 kommentarer:

  1. Var väldigt kul att få besök utav dig!!! Man får sådan härlig energi! :)

    SvaraRadera
  2. åh fina emelie, tack! jag blir så glad av hela dig :)

    SvaraRadera