måndag 30 januari 2012

kalllllllllt!

fy tusan va kallt det är nuförtiden! fryser bara jag sticker näsan utanför dörren! tacka vet jag te, det är räddningen på all köld!

var på balettakademien och tog en balettklass. gick lite snabbt för mitt långsamma huvud, men det var kul! så himla nice att ta en klass bara för min egen skull. inte påtvingat eller för de som är 20 år yngre än mig själv.

har varit husmor här hemma idag. bakat knäckebröd och paj. gjorde en jättesats med grodar som jag nu ger bort av. så himla gott men det blev ju hur mkt som helst!

nu ikväll blev det måndagsöl på lasses. var längesedan jag var där nu. blev mer regelbundet i höstas men sen kom jul och nyår och så har det bara inte blivit av. får bli bättre på det. är ju väldigt trevligt!

MEN, jag har ett problem. har blivit (?!) totalt värdelös på att komma itid. helt hopplöst. måste ta mig i kragen. är så jobbigt att vänta på folk. vill inte att alla alltid ska vänta på mig. men så "ska jag bara"...suck. kragen var det ja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar