onsdag 18 januari 2012

jobb

japps, nu har jobbet dragit igång. jag är väl inte helt nöjd då jag får en känsla av att allt jag gör är dåligt och att jag är krävande då jag vill ha betalt och inte jobba gratis. måste verkligen ta tag i mitt liv nu och verkligen se efter vad jag vill göra med resten av mitt liv.

kan man söka jobb man inte har behörighet till? hittat 3 jobb som det är tillträde på till 1 feb. har de inte hittat ngn ännu kanske de hellre tar mig än ingen alls? eller så blir de sura och tycker att jag inte kan läsa. hatar att söka jobb! vill veta vad jag vill och vad jag ska göra för att komma dit. vetskap, kom nu!

1 kommentar:

  1. Söka kan man alltid. Är man inte behörig på något de måste ha så kastar de bara din ansökan, annars så är det ju upp till dem om de vill ha dig ändå.

    SvaraRadera