måndag 9 januari 2012

dans

idag ska jag åka till iwanson och ta klasser. ska bli roligt men jag kommer ju typ att vara död efteråt. har inte tränat vettigt alls på ett halvår. min kropp kommer ju att kapitulera. men det ska ändå bli kul. får förbereda mig själv lite psykiskt först så ska det gå fin-fint!

flyttade hem til elin idag. har varit hos becca hela helgen, har varit så himla mysigt. mår så bra av att vara här och träffa mina vänner! egentligen har vi inte gjort ngt speciellt, vi har ätit, fikat och bara varit. flummat och tramsat och haft det riktigt bra.

på fredag är det otursdagen enligt skrockfulla människor, det är fredagen den 13:onde. min födelsedag, jag börjar bli så himla gammal...

nej nu ska jag packa mig iordning och bege mig till skolan. måste ju bryta min tradition att alltid vara sen till skolan :)

1 kommentar:

  1. Flyger hem fredagen den 13:e. Onska mig lycka till! :)

    SvaraRadera