fredag 27 januari 2012

sällstorp

nu är jag hemma i sällstorp. för ja, sällstorp är fortfarande hemma. det kanske kommer att vara hemma hela mitt liv. mormor säger fortfarande hemma om sällstorp fast att hon flyttade härifrån för typ 60 år sedan..

ursch jag är inget stort fan av att jobba helger. men 12 helger är en termin på mitt jobb. 12 helger där jag kommer att ta det lugnt. men vänta bara, när jag är åter då kör jag all in! ...eller sover ut iaf ;)

knackade på hemma hos pappa ikväll, men han hade ett eget liv och var inte hemma. annars har det blivit lite av en besöksdag idag. har varit hos grannarna och hos mormor och med mamma.

klockan 07.35 går tåget från varberg. hu hu hu va tidigt! åka hemifrån vid senast 07...usch! kanske dags att sova nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar