fredag 30 december 2011

gott nytt år!



nu är snart hela år 2011 slut. känns lite konstigt faktiskt. som att jag borde känna mig förväntansfull inför nästa år och känna att jag gjort så mkt året som gått. men det är inte riktigt så... jag vet vad jag vill med nästa år även om jag inte vet hur det kommer att ske. men men, tiden går, jag blir äldre, varje år är inte längre lika spännande som när jag var yngre. då betydde varje år förändringar. jag fick hål i öronen vid 10, eget husdjur oxå vid 10, tonåring vid 13, moped och andra lagar vid 15, gymnasiet vid 16, krogen vid 18, även studenten 18, systemet vid 20, krogen i usa vid 21...ja det var väl det. nuförtiden blir jag bara äldre. det är väl rätt gött oxå. skulle verkligen inte vilja vara 15 en gång till.

bla bla bla onödig info...

städningen i min lägenheten blir aldrig färdigt. tänkte ju vara klar innan jul...gick ju inte så bra. men borde vara klar innan nästa år... dags att ta tag i det här nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar