lördag 12 mars 2011

vår!!

ännu mera vår! 19 grader och sol. underbart! var ute på en lång promenad med wilma i bara t-shirt, en sjal och en öppnad collagetröja...och byxor förståss.

ska snart till skolan för att ha mitt sista rep för detta stycket. får hoppas att allt klappar. vore strävigt om värsta problemet dök upp. men det ska nog gå bra. är inte helt nöjd med stycket men kan ändå inte få till det där sista. kan inte hitta vad det är som fattas. det får gå som det går helt enkelt.

klarade balettprüfungen igår! så skönt! tänkte be den läraren att vara min referens. vet inte om hon vill men hon gillar min stil och mina klasser så det vore bra. tänker iaf inte fråga min modernlärare, då säger hon väl att jag är värdelös...

skolan har valt ut bilderna som ska komma med i katalogen... ja jag vet inte vad jag ska säga... dör inte men hade velat att de tagit ngn annan bild!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar