fredag 18 mars 2011

pappabesök

idag kommer pappa hit. ska bli nice! men det fina vädret har lagom försvunnit till hans ankommst. jag som hade tänkt mig strålande sol och 20 grader varmt. men icke. grått, regn, moln, +5, fuktigt...urk.

igår på dagen kändes det som vår då jag såg förtvivlade daggmaskar försöka undkomma vattenpölar. men på vägen hem från skolan blev jag mer äcklad. efter att ha kört över ett par hundra stycken så känns det inte så läckert. daggmaskar hör upp!! lagom mängd, inte en per kvadrat decimeter! så in i skogen med er!!

ska ta och städa här idag. är inte allt för vackert i mitt rum just nu... men när jag ska städa så hamnar jag här. har ju iaf gått upp i tid. så om jag inte tar ngn lång power nap så ska jag nog hinna!

ikväll har vi föreställning. genrepet blev sågat av lärarna igår. så jag håller tummarna för att det ska gå bättre ikväll. ska peppa mina dansare så gott jag kan!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar