torsdag 3 mars 2011

sverige!

imorgon åker jag till sverige på en kort vicit. ska bli så nice! skolan den här och förra veckan har varit...hrm...låt mig säga speciell. pappa säger att jag inte får skriva dumma saker om skolan här. så jag säger bara att jag har haft bättre dagar. jag har varit gladare.

men nu ska jag som sagt till sverige. hoppas på att få lite nya krafter där. ska äta kanelbullar och en massa goa svenska saker. att glömma skolan ett tag, om än bara för en helg, gör kanske att jag kan komma tillbaka med ny energi.

igår åt jag så mkt middag att jag inte behövde äta på resterande dag. har typ aldrig hänt. annars om man äter mkt så efter ett antal timmar så är man hungrig iaf. men igår ville jag inte ha något mer på hela dagen. åt iaf en appelsin när jag kom hem från skolan. idag ska jag försöka att äta lite mer normalt.

har egentligen inget vettigt att skriva. blir mest en massa onödig skit. men men...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar