fredag 4 mars 2011

vad saknas?

för att träna min hjärna så brukar jag varje dag räkna in alla i klassen och försöka komma på alla som saknas. är svårare än man kan tro. men jag börjar att bli bra på det nu. vet inte om det är för att det ofta är samma personer som skolkar eller om min hjärna fått in ngt bra system.

men nu ska jag packa. vad saknas? helt omöjligt! i klassen vet jag hur många vi ska vara och jag vet hur många vi är. men med min väska. har packat en massa, men är det rätt saker? är mest alkohol och ost. det kan man leva på, eller?

nästa vecka ska jag ha balettprüfung. jag hade tänkt att jag skulle vara färdig innan jag åker i eftermiddag. men det är ganska hopplöst... kommer att få försöka göra övningarna när nils är i skolan. kan ju öva på syster e om jag åker dit imorgon. om hon vill förståss. då kan hon se om hon verkligen vill anställa mig till hösten.

annars är jag faktiskt glad idag. lovade mig själv att om jag klarade veckan så skulle jag få gå och köpa färskt bröd till frukosten idag. det gjorde jag! mums! mitt självförtroende är i botten men jag är mätt. dvs jag gjorde hela veckan och jag har köpt bröd...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar